Regulamin Płatności

§1. Ogólne.


1.1 Przedmiotem kupna są wirtualne rzeczy w grze.
1.2 Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są podane w PLN.
1.3 Zawarcie umowy między dwiema stronami następuje po złożeniu zamówienia, które jest wiążące dopiero po otrzymaniu wpłaty przez sprzedającego.

§2. Warunki Kupna.


2.1 Termin zrealizowania zamówienia dla kupującego jest uzależniony od zakupionej rzeczy.

§3. Płatności.


3.1 Właścicielem oraz sprzedającym jest Make Flush Łukasz Zapalski. (NIP: 5311716803, REGON: 523428612)
3.2 Odbiorcą wszystkich wpłat jest firma Make Flush Łukasz Zapalski, Warszawa, ul. Długa, nr 29, 00-238 (NIP: 5311716803, REGON: 523428612).
3.3 Dostawcą płatności internetowych jest instytucja CashBill S.A., ul. Sobieskiego 2, 40-082, Katowice (NIP: 6292410801, REGON: 241048572, KRS: 0000323297) i Robert Paszkowski, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Systemy Płatnicze, ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, NIP: 1182105129, REGON: 360726494.
3.4 Nie jesteśmy wspierani ani związani z Rockstar North, CFX Collective, Take-Two Interactive ani innymi posiadaczami praw.
3.5 W razie trudności lub problemów z otrzymanym produktem należy skontaktować się ze sprzedającym drogą mailową pod adresem: [email protected]

§4. Odpowiedzialność.


4.1 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany ceny przedmiotów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofywania z oferty, modyfikowania oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili.
4.2 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez kupującego w trakcie składania zamówienia.
4.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany aktualnego regulaminu.

§5. Reklamacje.


5.1 Jeśli kupujący po otrzymaniu przedmiotu spróbuje wymusić zwrot środków za pomocą, np. banku, zostanie permanentnie wykluczony z serwera.
5.2 W przypadku blokady konta w wyniku złamania regulaminu sklepu lub regulaminu platformy lub serwera nie upoważnia to do reklamacji wcześniej zakupionych produktów.
5.3 Reklamacja zostanie uznana tylko w przypadku błędnego działania produktu.
5.4 Do przyjęcia reklamacji jest potrzebne: nazwa usługi/produktu, dokładny opis problemu z produktem, data zakupu produktu, nazwa konta gracza.
5.5 Reklamacja zostanie uznana tylko w języku polskim, inaczej zostanie odrzucona.
5.6 Reklamacja musi zostać złożona w wiadomości na mail: [email protected], inaczej zostanie odrzucona.
5.7 W przypadku gdy reklamacja zostanie napisana niezrozumiale, zostanie odrzucona.
5.8 W momencie zakończenia działania serwera, właściciel serwera nie jest i nie będzie zobowiązany do zwrotu środków za zakupione przedmioty lub usługi.